Жүнзний нүдийг үнсмээргүй өдөр...


Миний найзууд

Миний нохой найзууд
Миний хорхой найзууд
Миний тахиа найзууд

Миний бүргэд найзууд

Элдэвлэн дууриагч сармагчин найзууд

Эвсэн барьж идэгч махчин найзууд
Та нарынхаа дундаас л хүн болж төрөв дөө...

Там руу зугтсан далавчлаагүй бурхад,
Миний шүлэгч найзууд.


2004.11.20
Яруу найрагч Л.Өлзийтөгс



Өнөөдөр дэлхийн яруу найргийн өдөр гэнэ ээ. UNESCO-тэргүүн энэ өдөр уламжлалт ёсоор илгээлт гаргажээ. За тэр ч яахав. Надад бол өдөр бүхэн яруу найраг байдаг...

...Сонгодог шүлэг бичмээр атал
Үзэгний нулимсыг үзмээргүй өдөр
Солиортолоо согтож дуулмаар атал

Жүнзний нүдийг үнсмээргүй өдөр...

6 Сэтгэгдэл:

Мөнх хас Н.Бэгтэр said...

odor bvhen yruu nairag.

oldoshaksli said...

Yaruu nairag bol togtmol hemjigdehuun.

A.Blok

Enbos said...

миний хувьд яруу найраг бол хувьсах хэмжигдэхүүн. би өөрөө асаах унтраах товчийг нь дарж байдаг болохоор

oldoshaksli said...

chinii l huvid. Harin yaruu nairagchiin huvid uur.

Gevel yahuu. Ha ha. HA

Anonymous said...

yaruu nairag untardaggui um. Enbos oo ali esvel chi tiim er busiin hum um u?Yaruu nairag untrah bsan bol ali divangart untrah bsan...................

Я.Баяраа said...

Яруу найраг унтрах байсан бол аль дивангарт унтрах байсан............

Post a Comment